Етичні засади бізнесу


Коло питань: необхідність стимулювання етичної поведінки; загальні етичні установки; етичні проблеми сучасного бізнесу; соціальна відповідальність бізнесу; постулати бізнес-етики.

Нинішні вітчизняні менеджери і підприємці працюють у суспільстві, де бізнесова активність є новим явищем і не має чітких стандартів. Закони часто суперечать один одному і навіть забороняють деякі види діяльності, які вважаються законними та етичними у більшості країн.

Необхідність стимулювання етичної поведінки


Є чимало важливих факторів, які стимулюють формування етичної поведінки. Можливо, перший з них полягає в тому, що етика високого рівня — це запорука успішного бізнесу, наприклад, коли покупці та продавці прагнуть чесних ділових стосунків. В економічних системах з розвиненою конкуренцією цей аспект може переважити всі інші міркування.
Так, якщо ви продаєте товар навіть за найнижчою ціною, але постачаєте його з затримкою чи з поганою якістю, ви втрачаєте потенційний прибуток. Якщо покупець згоден сплатити найвищу ціну, але не платить вчасно, то продавець змушений звертатись за кредитом для покриття своїх витрат. Плата за кредит може поглинути весь прибуток, вимагання хабаря чи іншої платні, окрім зумовленої контрактом, також може призвести до втрати всього прибутку. Сьогоднішнє суспільство має переконливі причини всебічно заохочувати етичну поведінку, яка спонукає до економічної активності, зростання конкуренції та ефективності виробництва. Як наслідок, буде зростати швидкість руху товарів та послуг, які в результаті стають доступними завдяки нижчим цінам на них і вищій якості.

Інформація з цієї теми наявна в таких джерелах нашого списку літератури:

(28);(47);(49); (76);(136).
conflict.rar(374-503);etika.rar.

Попередня тема Наступна тема

На головну Етика